דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפלגה רומנטית זוגית לאור ירח 

מאת    [ 05/10/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 3171 פעמים ]

הפלגה רומנטית זוגית לאור ירח

דמיין לעצמך מתרווח על סיפון יאכטה מפוארת יחד עם בת זוגך היקרה לך מכל אדם אחר ביקום. רק שניכם שוהים ביאכטה בעת הפלגה רומנטית זוגית, בשעת ליל הזרוע מיליוני כוכבים בוהקים כאילו היו שלל יהלומים נוצצים הפזורים להם אי שם בשמיים החשוכים. בעת הפלגה רומנטית זוגית זו תוכל אתה ובת זוגך לצפות בשלל הכוכבים ולנסות לאתר כמה כוכבים כמו נוגה, מאדים ושבתאי המשתייכים לגלקסיית שביל החלב וכן כוכבי לכת מגלקסיות מרוחקות יותר ואם יתמזל מזלכם, תוכל אתה ובת זוגך לזכות לחזות בגשמי מטאורים נופלים אשר יעשו לכם חשק להביע משאלה כמוסה של ציפייה לערב רומנטי שאין כמותו ביאכטה הנפלאה.

הפלגה רומנטית זוגית לאור ירח מלא, מהווה אטרקציה מיוחדת המתאימה בעיקר לזוגות אוהבים באשר הם ומשרה אווירה רומנטית פסטורלית. בלילה רומנטי זה, מלבד התאורה הקיימת בצידי היאכטה, גם אור הירח תורם מתאורתו הטבעית ומשתקף בים הרוגע אשר רק שכשוך קל של מי הים ביאכטה מעירים את השלווה המאופיינת בבלילה חשוך ורומנטי זה, המיועד רק לזוג אוהב אשר חפץ להתרחק כמה שיותר מהמולת העיר הסואנת הישר אל חיקה של אימא טבע במלוא הדרה ושלוותה

הפלגה רומנטית זוגית תשאיר אותך ובת זוגך עם ארשת חיוך מתוקה ומסופקת כאשר תיווכחו בקו החוף של ישראל הולך ומתרחק מזווית עיניכם ובקו אופק יפהפה הנגלה לכם בגווני כחול עמוק וזהב המעטרים את שמי הלילה, במהרה השמיים מתכהים והלילה הארוך והרומנטי לובש הוד והדר והירח המלא מאיר את המסע הימי שלכם ומפנק אתכם באורו הרך והמלטף.

הפלגה רומנטית זוגית אינה חייבת להתבצע בסופי שבוע או בחגים ואינה מצריכה לקחת חופשה ממסגרת עבודתכם. הפלגה רומנטית זוגית יכולה להיערך בשעת ערב, במטרה להעביר לילה בשניים באווירה רומנטית לבדכם בלב הים החושני, כשהירח ושלל הכוכבים מלווים אתכם ללילה טוב וחלומי לשניכם בערב רומנטי זה.

הפלגה רומנטית זוגית מאפשרת לכם אינטימיות מלאה בכך שהנכם מקבלים את מלוא הפרטיות עבורכם ולא כמו הפלגה רומנטית זוגית באונייה, כאן אתם רק שניכם והסקיפר אשר מניע את היאכטה. בשעת לילה, בעת ההגעה למפרץ בודד בקפריסין או באחד מאיי יוון, הסקיפר יעגון את היאכטה בנמל וישאיר אתכם לבלות את הלילה בנעימים ללא כל נוכחות אנושית על היאכטה מלבדכם.

הפלגה רומנטית זוגית זו תשאיר את שניכם על סיפון היאכטה ובה תוכלו לשבת ולסעוד ארוחת גורמה בשרית, מקייטרינג מידי שף, אשר סופק לכם מראש. במהלך הארוחה לאור נרות, תוכלו להצמיד כוסות שמפניה לחיי הזוגיות הנהדרת שלכם ואף תוכלו להאזין לצלילי מוסיקה הנעימים לאוזנכם על פי בחירתכם ואולי גם לפצוח בריקוד רומנטי רק שניכם.

תוכלו לסיים את הערב, בעת הפלגה רומנטית זוגית, בלינה בחדר שינה מפנק המעוטר במיטה זוגית הכוללת סדיני משי צחורים, אמבטיה ואביזרים נלווים כמו מגבות מלטפות, סבונים ריחניים ואמצעי תקשורת ובידור לבחירתכם.

בשעת בוקר יחזור הסקיפר ליאכטה ואתם תחזרו מהחוויה של הפלגה רומנטית זוגית מבילוי אינטימי בשניים בלב הים בין מפרצים ונופי טבע מדהימים הישר אל חופי ישראל ולשגרת יומכם ולעבודתכם.

 זיכרון הפלגה רומנטית זוגית על יאכטה גלי נעמה יישאר חקוק לנצח.

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב